healthheart

Καλώς ήρθατε στο opentec. 

Αυτή η σελίδα δημιουργήθηκε με σκοπό να ενημερώσει

όλους τους ενδιαφερόμενους για διάφορα θέματα

που αφορούν την υγεία, τα παιδιά και τη διατροφή.

Με λένε Στάματη και ελπίζω στο opentec 

να βρείτε λύσεις και ιδέες για αυτό που ψάχνετε.

 

Υγιεινές τροφές για τα παιδιά.

fruits-vegetables

Το ποσοστά της παχυσαρκίας έχουν ανέβει επικίνδυνα τα τελευταία χρόνια. Το ίδιο έχουν και τα ποσοστά της παιδικής παχυσαρκίας. Πολλοί γονείς επιλέγουν να δίνουν στα παιδιά τους διάφορες λιπαρές και μη υγιεινές τροφές με αποτέλεσμα τα παιδιά μεγαλώνοντας να έχουν προβλήματα βάρους αλλά και άλλα θέματα υγείας, όπως υψηλή χοληστερίνη. Θα ήταν καλύτερο οι γονείς να μαθαίνουν στα παιδιά τις τροφές με πολλές θερμίδες και πολλά λιπαρά και να τις αντικαταστήσουν με άλλες που έχουν περισσότερο ασβέστιο, βιταμίνες και τα λοιπά. Μερικές από αυτές είναι:

Γάλα και γιαούρτι. Οι καλύτερες πηγές ασβεστίου, βιταμίνες D και πρωτεϊνών, απαραίτητα για την σωστή ανάπτυξη των οστών των παιδιών.

Φρούτα. Μπορούν να αντικαταστήσουν τα γλυκά και τις σοκολάτες καθώς είναι ένα γευστικό σνακ πλούσια σε βιταμίνες.

Τόνος (και ψάρια γενικότερα). Τα ψάρια είναι πλούσια πηγή πρωτεϊνών. Ο τόνος ιδιαίτερα είναι και ένα πολύ γευστικό ψάρι και κονσερβοποιημένο που αρέσει πολύ στα παιδιά.

Αυγά. Όταν είναι με μέτρο πάντα γιατί έχουν αρκετή χοληστερίνη, είναι μία καλή πηγή πρωτεϊνών, βιταμινών και σιδήρου.

Δημητριακά. Θεωρούνται από τα καλύτερα πρωινά γεύματα που μπορεί να έχει το παιδί. Είναι γευστικά, χορταστικά και περιέχουν πάρα πολλά θρεπτικά στοιχεία.

Λαχανικά. Το ιδανικό θα ήταν κάθε γεύμα να συνοδεύεται και από κάποιο λαχανικό. Η αλήθεια είναι όμως πως τα παιδιά τα αποφεύγουν , όπως το μπρόκολο ή το σπανάκι. Ο συνδυασμός τους με ρύζι, πατάτες ή κρέας μπορεί αρέσει καλύτερα στα παιδιά.